Питання — відповіді (FAQ)

В цьому розділі Ви можете знайти відповіді на найпоширеніші запитання від наших замовників та клієнтів. Даний перелік не остаточний і буде постійно оновлюватись новими відповідями.


- Як Вас знайти і де Ви знаходитесь?
- Зі всією контактною інформацією Ви можете ознайомитись на цій сторінці.

- Який номер телефону Водоканалу?
- Ми не довідкова, тому всіх відправляємо сюди.

- Що таке ППКП?
- ППКП — аббревіатура, пожежний приймально-контрольний прилад.

- Що таке ТО?
- ТО — аббревіатура, технічне обслуговування.

- Що таке СПД?
- СПД — аббревіатура, сповіщувач пожежний димовий.

- Що таке СПР?
- СПР — аббревіатура, сповіщувач пожежний ручний.

- Як скинути тривогу на ППКП?
- По-перше, монтажна/обслуговуюча організація повинна Вас проінструктувати як працювати з приймально-контрольним приладом і залишити всі необхідні документи та інструкції по роботі. По-друге, ви можете ознайомитись з стандартними кодами скидання деяких популярних ППКП в нашому регіоні на нашому сайті.

- Я не знаю хто проводить ТО нашої пожежної сигналізації?
- Дізнатись хто проводить ТО можна, по-перше, з заключеного договору між Вами і обслуговуючою організацією; по-друге, з актів здачі в експлуатацію пожежної сигналізації (цей пакет документів повинен обов’язково зберігатись у власника приміщень) і, по-третє, спробуйте подзвонити нам.

- Що таке кран-комплект?
- Комплект, який складається з крана або вентиля, встановленого на трубопроводі протипожежного водопостачання і обладнаного з’єднувальною головкою, та напірного рукава з пожежним стволом, призначений для відбирання води на потреби пожежогасіння.

- Скільки коштують послуги технічного обслуговування нашої сигналізації? Приблизно?
- Щоб визначити точну вартість послуги нам необхідна наступна інформація — тип системи пожежної сигналізації, площа, кількість і тип сповіщувачів, кількість шлейфів. По-перше, ця інформація міститься в проекті на систему пожежної сигналізації. По-друге, наші фахівці проведуть детальне обстеження об’єкта, на підставі якого буде визначена точна вартість послуги. Вам залишається тільки звернутись до нас або замовити послугу в онлайні. Тому сказати навіть приблизно в телефонному режимі ми не можемо. Дякуємо за розуміння.

- У нас спрацювала ВАША сигналізація? Що робити?
- Все обладнання змонтоване в Вашому приміщенні повністю належить Вам і відповідальність за правильне користування обладнанням теж лежить на Вас. Щоб обробити тривогу на приймально-контрольному приладі Ви повинні здійснити ряд дій згідно інструкції користування приймально-контрольним приладом, спеціально для таких випадків у нас є спеціальна сторінка


Якщо Ви не знайшли потрібну інформацію, Ви можете поставити своє запитання в формі, яка знаходиться нижче. На кожне Ваше запитання ми обов’язково дамо відповідь, звичайно ж якщо воно буде по темі нашої роботи.

Вверх